Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής της παραγγελίας;
Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας επιλέγοντας την πληρωμή με αντικαταβολή, χρεωστική/πιστωτική κάρτα, PayPal, ή σε περίπτωση που υπάρχει, εξαργυρώνοντας την δωροκάρτα σας.
Με ποιες μεταφορικές εταιρείες συνεργαζόμαστε;
Οι αποστολές των προϊόντων πραγματοποιούνται εντός Ελλάδας μέσω της ACS και της ΒOX NOW. Οι αποστολές εξωτερικού πραγματοποιούνται μέσω της DHL και μόνο για την Κύπρο, παρέχεται η δυνατότητα αποστολής με την ACS. Εφικτή είναι επίσης η παραλαβή προπληρωμένης παραγγελίας με κάρτα ή PayPal, από το Showroom μας.
Ποιο είναι το χρονικό περιθώριο για την παραλαβή του δέματός σας από την ACS και την BOX NOW;
Η παραγγελία παραμένει προς παραλαβή στο κατάστημα ACS της περιοχής σας για 10 ημερολογιακές ημέρες, μέχρι την επιστροφή της πίσω στην εταιρεία μας. Εάν έχετε επιλέξει να παραλάβετε από κάποιο BOX NOW locker, το δέμα σας θα είναι διαθέσιμο για 48 ώρες μετά την ειδοποίηση άφιξης, με δυνατότητα επέκτασης παραμονής, για επιπλέον 24 ώρες.
Πώς πραγματοποιείται η διαδικασία επιστροφής προϊόντων και ποιο είναι το χρονικό περιθώριο;
Αν δεν μείνετε ευχαριστημένοι με την παραγγελία σας, έχετε την δυνατότητα έκδοσης πιστωτικού κουπονιού ή επιστροφής χρημάτων, εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματός σας. Όλα τα βήματα για την πραγματοποίηση της διαδικασίας περιγράφονται αναλυτικά εδώ. Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές χέρι με χέρι!
Σε πόσες ημέρες επιστρέφονται τα χρήματα στο λογαριασμό σας;
Τα χρήματα επιστρέφονται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την επεξεργασία του δέματος επιστροφής. Το ποσό επιστρέφεται στην κάρτα/paypal με την οποία ολοκληρώθηκε η αγορά ή στον τραπεζικό λογαριασμό τις επιλογής σας σε περίπτωση αντικαταβολής. Συνεργαζόμενες τράπεζες σε περίπτωση κατάθεσης είναι οι τράπεζες Πειραιώς, Eurobank, Alphabank. Με οποιαδήποτε άλλη τράπεζα υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις.
Ποιος ο σκοπός/η λειτουργία της προ παραγγελίας;
Η διαδικασία της προ παραγγελίας δίνει την δυνατότητα δέσμευσης ενός προϊόντος πριν γίνει διαθέσιμο. Κάτω από το προϊόν αναγράφεται η αναμενόμενη ημερομηνία αποστολής. Όταν η παραγγελία δρομολογείται προς αναχώρηση από τα κεντρικά μας, ενημερώνεστε μέσω email.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας περιέχει και άλλα προϊόντα εκτός του προϊόντος σε προ παραγγελία, αναχωρεί με όλα τα προϊόντα μαζί, σε μία ενιαία αποστολή.
Αν κάποιο προϊόν είναι εξαντλημένο θα ξανά γίνει restock;
Τα εξαντλημένα προϊόντα της νέας συλλογής, στην πλειοψηφία τους, γίνονται εκ νέου διαθέσιμα. Προκειμένου να ενημερώνεστε σχετικά, προτείνουμε την εισαγωγή του email σας στο αντίστοιχο πεδίο κάτω από το προϊόν.
Πώς μπορείτε να μάθετε πληροφορίες σχετικά με τα μεγέθη των προϊόντων;
Προτείνουμε να ανατρέξετε στα info του εκάστοτε προϊόντος προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά με τις αναλυτικές μετρήσεις του. Επιπλέον, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών παραμένει στη διάθεσή σας στις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε να σας κατευθύνει σχετικά με την επιλογή του κατάλληλου μεγέθους.
Πόσες ημέρες παραμένει η ηλεκτρονική παραγγελία στο Showroom;
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το MYS Showroom εντός 10 εργάσιμων ημερών, χωρίς κάποια χρέωση. Πριν την παραλαβή, θα χρειαστεί να έχετε λάβει επιβεβαιωτικό sms ή viber message πως η παραγγελία βρίσκεται στο χώρο. Μετά το πέρας των 10 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. Όλες οι παραγγελίες, για τις οποίες θα γίνεται η επιλογή “Παραλαβή από το Showroom θα πρέπει να εξοφλούνται στο e-shop μέσω κάρτας ή Pay Pal. Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του Showroom;
Το MYS Showroom λειτουργεί Δευτέρα – Παρασκευή, 11.00-20.00 και Σάββατο, 10.00-16.00. Παραμένουμε κλειστά τις Κυριακές και στις επίσημες αργίες.
Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του e-shop και της εταιρείας;
Το e-shop και η εταιρεία μας λειτουργούν Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 09.00-17.00. Παραμένουμε κλειστά τα Σαββατοκύριακα και στις επίσημες αργίες.
Μπορώ να δοκιμάσω τα ρούχα στο Showroom; Απαιτείται ραντεβού;
Δεν απαιτείται ραντεβού για την επίσκεψη στο Showroom και φυσικά, οι δοκιμές των ρούχων είναι εφικτές.
Μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων στο Showroom;
Φυσικά, μπορείτε να πραγματοποιήσετε την αλλαγή ή την επιστροφή χρημάτων στο Showroom, χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.
Είναι κοινό το απόθεμα του e-shop με το Showroom;
Το απόθεμα της αποθήκης του e-shop και του Showroom δεν είναι κοινό. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρο, καλώντας στο 2105764886, Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-17:00.
Πότε πραγματοποιείται η αποστολή της παραγγελία σας από εμάς;
Οι παραγγελίες αποστέλλονται από εμάς εντός 1-3 εργάσιμων ημερών, εκτός αν κάποιο προϊόν βρίσκεται σε προ παραγγελία, και η παράδοση γίνεται σύμφωνα με τους χρόνους της εκάστοτε μεταφορικής εταιρείας. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας από εμάς, λαμβάνετε ενημερωτικό email με το tracking number της αποστολής σας. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αποστολή των παραγγελιών μπορείτε να βρείτε εδώ. Θα θέλαμε επίσης να σας ενημερώσουμε ότι δεν πραγματοποιούνται αποστολές των παραγγελιών το Σαββατοκύριακο και τις επίσημες αργίες.
Πώς μπορώ να αγοράσω μία e-gift card;
Αν επιθυμείτε να χαρίσετε μία e-gift card στο αγαπημένο σας πρόσωπο, μπορείτε να την αγοράσετε μέσω του e-shop. Επιλέγετε το ποσό που επιθυμείτε, την περίσταση και αναγράφετε την ευχή σας. Έπειτα, θα σταλεί email στον παραλήπτη με την ευχή και την αξία της δωροκάρτας. Ο παραλήπτης μπορεί να την εξαργυρώσει χωρίς κάποιο χρονικό περιορισμό, είτε ηλεκτρονικά είτε στο Showroom. Αντίστοιχα, μπορείτε να χαρίσετε μια gift card με αγορά της από το Showroom.
Κάθε πότε είναι διαθέσιμο το νέο drop της συλλογής;
Αν επιθυμείτε να μαθαίνετε εύκολα και γρήγορα την ακριβή ημερομηνία των drops της συλλογής μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας και να ακολουθήσετε τους λογαριασμούς μας στα Social Media.
Ποια διαδικασία ακολουθώ σε περίπτωση που παραλάβω ελαττωματικό προϊόν ή δέμα με φθορά;
Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών προωθώντας απαραίτητα φωτογραφίες του προϊόντος και του δέματος. Στη συνέχεια, θα προχωρήσετε στην επιστροφή του προϊόντος προκειμένου να γίνει ποιοτικός έλεγχος. Η αντικατάσταση χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση, ακολουθεί σε περίπτωση που το προϊόν κριθεί ελαττωματικό.
Μπορώ να κάνω κράτηση ενός προϊόντος;
Δεν είναι εφικτή η δέσμευση προϊόντος για παραλαβή από το showroom μας, παρά μόνο αν πραγματοποιηθεί από εσάς online, με τη μορφή παραγγελίας για παραλαβή από το φυσικό κατάστημα.
Μπορώ να ολοκληρώσω την παραγγελία μου μέσω social media ή email;
Δεν είναι εφικτή η ολοκλήρωση παραγγελίας μέσω social media ή email για λόγους διαφύλαξης των προσωπικών δεδομένων σας αλλά και αποφυγής λαθών σε στοιχεία χρέωσης, αποστολής ή επιλογής προϊόντων. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία τηλεφωνικά ή απευθείας στο e-shop μας.